Karlie Kloss, svjetski poznati model, će biti zaštitno lice Lindexa za Matthew Williamson kampanju ove jeseni. Lice Matthew Williamsona je također na slikama kampanja, čime i on osobno pridonosi izgledu i dizajnu kolekcije. Fotografije za kampanju su napravljene u studiju u Londonu, a Matthew-ov privlačan karakter se manifestuje kroz njegov dizajn, kao i kroz kampanju. Fotografije pokazuju kričavu mješavinu printova, dezena i dekorativnih detalja, zajedno sa dodacima i luksuznim donjim rubljem.
"Oduvijek me privlačio veoma prizemljen i neobavezan glamur; moje kolekcije sadrže boje, printove i detalje koji komadima daju posebnu notu vedrine i optimizma." kaže Matthew Williamson o svom SOS - Sense of Style.
U posljednje dvije godine Lindex je usko radio sa britanskom marketing agencijom Saturday, koja se također zalaže za ideju i misiju kampanje.
Kreativni direktor: Mooks Hanifiah
Model: Karlie Kloss
Modni stilist: Veronique Didry
Fotografija: Giampalo Sgura
"Više sam nego zadovoljan sa Matthew Williamson kampanjom. Pojavit će se u većini medija, na internetu. Na mjestima gdje provodimo kampanju imamo interesantan i iscrpan materijal o dizajneru i kolekciji. Započeli smo kampanju prije nekoliko sedmica tako što smo našim kupcima dali detaljne informacije na Facebooku, Instagramu i našem E-magazinu" kaže Johan Hallin, direktor marketinga i koncepta u Lindexu.
U vezi sa Matthew Williamson kolekcijom biti će i specijalno dizajnirana majica sa karakterističnim printom "Pokaži malo ljubavi", koja će biti će biti potpisana od istog britanskog dizajnera i biti će u prodaji. Majica uokviruje čitavu suštinu kampanje, a posebno zato što će čitav profit biti doniran borbi protiv karcinoma dojke. Majica će biti dostupna u prodaji u svim Lindex trgovinama od 18. oktobra/listopada.
"To je tako značajna stvar i jako sam ponosan time što ću učestvovati u Lindexovoj sjajnoj kampanji i time dati svoj mali doprinos u ovom dobrom djelu", kaže Matthew Williamson.
Kolekcija će biti u prodaji od 18. oktobra u odabranim Lindex prodavnicama i na lindex.com, a 10% ukupnih prihoda će biti donirano borbi protiv karcinoma dojke.
Discover our latest news, sales & events