Danas smo otvoreni od 09.00 do 22.00
wm_frame1.jpg Galerija (+3)

Karlie Kloss model Lindexa za kampanju sa Matthew Williamsonom

Karlie Kloss, svjetski poznati model, će biti zaštitno lice Lindexa za Matthew Williamson kampanju ove jeseni. Lice Matthew Williamsona je također na slikama kampanja, čime i on osobno pridonosi izgledu i dizajnu kolekcije. Fotografije za kampanju su napravljene u studiju u Londonu, a Matthew-ov privlačan karakter se manifestuje kroz njegov dizajn, kao i kroz kampanju. Fotografije pokazuju kričavu mješavinu printova, dezena i dekorativnih detalja, zajedno sa dodacima i luksuznim donjim rubljem.

"Oduvijek me privlačio veoma prizemljen i neobavezan glamur; moje kolekcije sadrže boje, printove i detalje koji komadima daju posebnu notu vedrine i optimizma." kaže Matthew Williamson o svom SOS - Sense of Style.

U posljednje dvije godine Lindex je usko radio sa britanskom marketing agencijom Saturday, koja se također zalaže za ideju i misiju kampanje.

Kreativni direktor: Mooks Hanifiah

Model: Karlie Kloss

Modni stilist: Veronique Didry

Fotografija: Giampalo Sgura

"Više sam nego zadovoljan sa Matthew Williamson kampanjom. Pojavit će se u većini medija, na internetu. Na mjestima gdje provodimo kampanju imamo interesantan i iscrpan materijal o dizajneru i kolekciji. Započeli smo kampanju prije nekoliko sedmica tako što smo našim kupcima dali detaljne informacije na Facebooku, Instagramu i našem E-magazinu" kaže Johan Hallin, direktor marketinga i koncepta u Lindexu.

U vezi sa Matthew Williamson kolekcijom biti će i specijalno dizajnirana majica sa karakterističnim printom "Pokaži malo ljubavi", koja će biti će biti potpisana od istog britanskog dizajnera i biti će u prodaji. Majica uokviruje čitavu suštinu kampanje, a posebno zato što će čitav profit biti doniran borbi protiv karcinoma dojke. Majica će biti dostupna u prodaji u svim Lindex trgovinama od 18. oktobra/listopada.

"To je tako značajna stvar i jako sam ponosan time što ću učestvovati u Lindexovoj sjajnoj kampanji i time dati svoj mali doprinos u ovom dobrom djelu", kaže Matthew Williamson.

Kolekcija će biti u prodaji od 18. oktobra u odabranim Lindex prodavnicama i na lindex.com, a 10% ukupnih prihoda će biti donirano borbi protiv karcinoma dojke.

Zadnje vijesti

Discover our latest news, sales & events